13. júla 2013

Broskyňovo citrónový koláč



 Mala som chuť na nejaký ľahký letný ovocný koláčik. Tak som pátrala trošku na internete a našla som tento receptík na stránke Donna Hay. Cukru som ubrala. Teraz je to akurát. Odporúčam vyšľahajte si k nemu šľahačku s citrónovou kôrou a mňamka je hotová :). 

Ingrediencie:
175g masla
100g krupicového cukru
2 lyžice citrónovej kôry (ja som mala male citróniky, vyšlo mi to na 3 citróniky)
3 vajíčka
150g polohrubej múky
1 kopcová lyžička prášku do pečiva
70g jogurtu
3 broskyne nakrájané na mesiačiky

24cm forma na korpus
160°C


Postup:

Trúbu predohrejeme na 160 °C. Tortovú formu 24cm vysleme papierom na pečenie (spodnú časť). 
Maslo s cukrom a kôrou z citrónikov mixujeme zhruba 6-8minút. Pridáme vajíčka a mixujeme ďalej. Preosejeme múku s práškom do pečiva do cesta. Cesto dáme do pripravenej formy. Na vrch poukladáme nakrájané broskyne a dáme do trúby zhruba na 50minút. 

Dobrú chuť
K :)


Inšprirácia: Donna Hay

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára