10. júla 2013

Pomarančový raňajkový chlebík s bielou čokoládou



Tento receptík som našla u Anetky. Ja zbožňujem kombináciu bielej čokolády s pomarančom. Takže keď som videla tento recept okamžite som vedela, že ho musím potrieť bielou čokoládou. Síce to v pôvodnom recepte nebolo ale verte mi stojí to za to. Ak nechcete nemusíte dávať čokoládu do cesta ale ja to mám rada :). 
Inak tento receptík je až prekvapivo ľahký. Máte ho prakticky za chvíľočku jediné čo potrebujete je mixér :).   


Ingrediencie:
125g masla
162g kryštálového cukru
2ks vajíčok
225g polohrubej múky
1 a štvrť lyžičky prášku do pečiva
1 polievková lyžica mlieka
kôra z jedného pomaranča
4 polievkové lyžice pomarančovej šťavy
100g bielej čokolády(ale nemusí byť)

Poleva:
cca 2 polievkové lyžice pomarančovej šťavy
4 lyžice pomarančového likéru 

Čokoládová poleva:
80g bielej čokolády
2 lyžice pomarančovej šťavy

Postup:

Ja som použila formu na chlebík 20x10 ale môžete použiť aj kruhovú ako použila Anetka 18cm. Formu vymažeme maslom a dno vysypeme múkou. Maslo s cukrom vyšľaháme do peny. Za stáleho miešania pridáme vajíčka a šľaháme ďalej. Pridáme preosejeme múku s práškom do pečiva, do cesta a stále šľaháme. Pridáme kôru, šťavu z pomaranča a mlieko a stále šľaháme. Nakoniec pridáme bielu čokoládu a cesto prelejeme do pekáčika a pečieme 40min. 
Na koniec urobíme špajlou dieročky do cesta s všetky ingrediencie chvíľku povaríme a polejeme chlebíček. 
Nakoniec vo vodnom kúpeli roztopíme bielu čokoládu pridáme lyžicu pomarančovej šťavy. Polejeme chlebíček bielou čokoládou a necháme stuhnúť     

Dobrú chuť
K :)

Inšpirácia: Anetka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára