19. januára 2016

Pomarančovo čokoládové Muffiny


Zbožňujem kombináciu čokoláda a pomaranč. Kto nie, že :) ?
Zostalo mi dosť pomarančových šupiek a bolo mi ich ľúto vyhodiť, tak som urobila kandizovanú pomarančovú kôru. A keď už som mala doma kandizovanú pomarančovú kôru tak bolo jasné k čomu sa to bude primiešavať. K čokoláde :). Ako vždy :).  
Muffiny sú vážne vydarené. Vláčne, žiadne sušinky s vôňou a chuťou po pomarančoch a čokoláde. Hlavne rýchlo a ľahko spravitelné.
 

Ingrediencie:
2 vajíčka
100g práškového cukru
130g hladkej múky
50g kakaa
2 lyžičky prášku do pečenia
štipka soli
0,5- 1 lyžička pomarančovej arómi
160 ml mlieka
160g roztopeného masla
60g čokolády nalámanej na kúsky
60g kandizovanej pomarančovej kôry

1 plech na Muffiny
170°C


Postup:

Trúbu zapneme na 170°C a mufiinovú formu bud vymastíme a vysypeme, alebo do každej muffinovej jamky vložíme papierový košíček. 
Vajíčka vyšľaháme s cukrom do bielej peny. 
Dom misky preosejeme múku, kakao, prášok do pečiva a soľ. Do pohára dáme mlieko spolu s arómou. Na striedačku prišľahávame k vajíčkam sypké ingrediencie s mliekom. Na záver do cesta primiešame čokoládu spolu s pomarančovou kôrou. Muffiny dáme do trúby a pečieme 30 minút. 

Dobrú chuť
K :)



 Inšpirácia: Základný recept na muffiny som upravila ale žiaľ neviem odkiaľ je základný recept.

1 komentár: