9. augusta 2016

Raňajkové Cookies (s bielkami)




Áno, je leto, pekne slniečko a to je obdobie Tiramisu. U nás ďalšie Tiramisu čiže ďalšie Cookies :). Tieto sú extra výdatné, ideálne na raňajky alebo desiatu. Veľké ako dekel od zaváraných uhoriek :). Majú krásne hnedkavú farbu, to vďaka Javorovému sirupu. Ako som už predtým spomínala nemám doma orechy, čiže aj tieto Cookies sú znovu bez orechov. Ale ak ich máte a chcete rovno ich tam pridajte.
Ingrediencie:
90g hladkej múky
pól lyžičky sódy bikarbóny
pól lyžičky škorice
pól lyžičky muškátového oriešku
štipka soli
115g masla
3 bielka
100g hnedého cukru
3 lyžice javorového sirupu
lyžička vanilkového extraktu
250g ovesných vločiek
75g hrozienok
100g čokolády (ak chcete, recept pojme aj 180g čokolády)

190°C
2 plechy potiahnuté papierom na pečenie


Postup:

Do misky preosejeme múku, sódu, škoricu, muškátový oriešok a soľ. Do druhej misky dáme maslo s cukrom a vyšľaháme "do biela". Pridáme bielka a krátko zašľaháme. Pridáme sypké ingrediencie a pomaly zamiešame, prilejeme javorový sirup a zamiešame. Na záver pridáme vločky, hrozienka, čokoládu a vanilkový extrakt a zapracujeme. Ak chcete pridajte si aj orechy. Urobíme väčšie guličky a postupne popritláčame na plechy. Ja som vyrobila zhruba 10cm možno 13cm Cookies. Vyšlo mi ich zhruba 10ks, alebo 11? 12? Fakt neviem, začali miznúť skôr ako som ich stihla zrátať :).

Dobrú chuť
K :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára