1. júna 2014

Brownies podľa Hummingbird bakery


Po makovej Bombe som nutne potrebovala ničo čokoládové, niečo rýchle a niečo čo bude chutiť aj mne :). Tak a to bolo jasne Brownie....... V mojej knižke Hummingbirdt bakery sú na Brownie 2 recepty, tento som vybrala lebo je v ňom málo čokolády iba 30g ale je to vykompenzované kakaom. To bolo pre mňa ideálne lebo som doma mala iba 100g čokolády za to veeeeeľa kaka. A ten frosting.... no to je jasne. Ja zbožňujem čokoládový frosting. 

Ingrediencie:
5 vajíčok
200g hnedého cukru
120g hladkej múky
100g kaka
250g roztopeného masla
30g čokolády
30g vlašské orechov (ak chcete ja zasadne nerobím Brownie s orechmi)

Frosting:
100g práškového cukru
75g masla
60g kaka (podľa potreby kľudne pridajte závisí od hnedej farby kaka a od chute akú chcete mať)
150g cream cheesu (Philadelphia)

35x25cm plech/forma
170°C

Postup:

Trúbu predohrejeme na 170°C, plech 30x20cm vystelieme papierom na pečenie. Vajíčka spolu s cukrom vyšľaháme ponorným mixérom do peny. Pridáme múku spolu s kakaom a ručne zamiešame (ako keby sme obkresľovali ležatú osmičku ležiacu na hrane- čiže bruškom hore). Primiešame roztopené maslo, lejeme ho opatrne aby nám nepadla pena. Primiešame čokoládu nakrájanú na kúsky a ak chcete aj pokrájané vlašské orechy.  Dáme na plech, zarovnáme a dáme piecť zhruba na 30-35minút. Po upečení necháme úplne vychladnúť na mriežke. 

Čoko frosting:
Maslo, cukor a kakao si vyšľaháme a pridáme cream.

Čoko frosting natrieme na vychladnutý Brownies a ešte na chvíľku ho šupneme do chladničky aspoň kým povylizujeme misku po frostingu (je strašne dobrý).

Dobrú chuť
K :) 



Inšpirácia: The hummingbird bakery cookbook
    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára