26. júla 2015

Banánovo čokoládový koláč z ovesných vločiek


Áno aj ja mám rada ovsené vločky. Nie som síce milovníkom ovsenej kaše, ale rozhodne sa ovseným vločkám nevyhýbam... . Hlavne nie keď sú v takejto podobe. 
Koláčik krásne voní po arašidovom masle, banáne, škorici. K tomu je úžasne vláčny a šťavnatý s kúskami čokolády, banána a hrozienok. Čo mám na ňom vážne rada že nie je moc sladký je voňavý a krásne ma zasýti nie ako ovsená kaša, po ktorej mám hlad, že by som zjedla polku chladničky. Pre mňa je toto optimálna desiata. 
Ja viem vyzerá to vážne nevábne ale je to fakt dobré. Skúste a uvidíte. 

Ingrediencie:
200g ovsených vločiek
1 lyžica hnedého cukru
1 lyžička prášku do pečiva
0,5 lyžičky soli
1 poriadna lyžička škorice
1 lyžička vanilkového extraktu
1 vajíčko
110 ml sójového mlieka (kľudne použite kravské)
2 poriadne kopcové lyžice arašidového masla
2 poriadne prezreté banány
90g čokolády
za hrsť hrozienok a sušených brusníc 

plech
180°C 

 

Postup:

Trúbu zapneme na 180°C a plech vystelieme papierom na pečenie. 
Do veľkej misy nasypeme ovsené vločky, cukor, prášok do pečiva, soľ, škoricu a lyžicou všetko premiešame. Pridáme vanilkový extrakt, vajíčko, mlieko a zamiešame. Pridáme arašidové maslo a banány a lyžicou zamiešame aby sa všetko dobre spojilo. Ja som mala vážne poriadne prezreté banány, čiže nebol problém ich roztlačiť lyžicou spolu s arašidovým maslom tak aby mi zostali maličké kúsky banánu. Ale kľudne dajte najskôr banány do misky a rozmixujte ponorným mixérom a tak ich nalejte na zmes vločiek. Na záver primiešame čokoládu spolu s hrozienkami a brusnicami a celé to nalejeme na pripravený plech. Dáme do trúby a pečieme 20minút. Po upečení necháme vychladnúť a papáme. 

Dobrú chuť
K :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára